Sjuk
Godmorgon eller något åt det hållet. 
Idag skulle jag ha jobbat men vaknade upp och mådde skit, så jag ringde jobbet och sa att jag inte kommer och jobbar idag. 
Det har inte hänt på ett år, jag har inte varit borta en enda dag på ett år typ (okej jag har varit borta fast då har jag jobbat på ett annat jobb eller varit ledig men inte sjuk) så nu var det väl min tur att vara sjuk. 
Har så ont i huvudet och hostar och halsen kliar och jag är så himla trött. Så vi får se vart det här leder men jag hoppas jag kan jobba imorgon igen. 
Skulle även ha gått på en föreläsning idag men eftersom jag är hemma så kommer jag inte kunna gå, vilket suger. 
Såg fram emot att gå på föreläsningen, men men typsikt att jag var tvungen att bli sjuk idag. 
 
Hur som helst. idag ska jag som sagt bara vara hemma, kommer inte göra något speciellt. 
Ska passa på at vila upp mig så att jag kan jobba imorgon, jag hoppas att jag kan jobba imorgon igen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen, jag har ingen aning om vad jag ska berätta. 
Det har inte hänt så mycket, igår kollade jag på tv och sen gick jag och la mig. 
Började må dåligt redan igår kväll vid 7-8 tiden så jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt så jag inte skulle må så dåligt idag. Men det hjälpte inte så mycket. 
Nä men nu ska jag kolla lite på film och vila, jag håller alla tummar jag har på att jag kan jobba imorgon.