13 skäl varför
Godkväll!
Har nyss kollat klart på sista avnsittet av 13 skäl varför. 
Alltså, wow vilken serie! Den är verkligen sevärd. 
Det som är lite tråkigt är att varje avsnitt är ca 1 timme, men alltså wow jag har suttit sen kl 3 och kollat och har nu sett sista avsnittet. 
Kan starkt rekomendera den serien, har ni sett den? Säg gärna vad ni tyckte :) 
 
 
Hur som helst, idag har jag tvättat och sen var jag in till stan lite snabbt för att växla lite pengar och kolla lite i affärer. 
Sen har jag inte gjort så mycket mer, har spenderat eftermiddagen med film.
Känns bra att vila upp sig, kommer ha en extrem lång och tuff vecka framför mig då jag kommer jobba en massa timmar. 
Vilket känns helt ok, men måste vila upp mig så jag är redo för en tuff vecka. 
Hur har ni haft det då? Har ni haft en bra dag? 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Tretton skäl varför (originaltitel: 13 Reasons Why) är en amerikansk TV-serie baserad på boken "Thirteen Reasons Why" av Jay Asher. Serien handlar om Clay Jensen som får ett paket med tretton kassettband inspelade av klasskamraten Hannah Baker som begått självmord. På banden berättar Hannah att det finns tretton olika skäl till varför hon tagit sitt eget liv. Alla avsnitt släpptes den 31 mars 2017 på Netflix.[1]
 
Alltså denna serie är verkligen sevärd. Kan som sagt starkt rekomendera denna serie.