Godmorgon världen
Godmorgon!
Alltså åhh jag skulle vilja vara ledig en dag till. 
Känns inte som jag har hunnit vila ut i helgen alls, i lördags var jag och Lina ute på erikslund. 
Sen vet ni att mina syskonbarn var här från söndag tills igår och det innebar att det var full rulle. 
Igår vid 4 tiden kom jag hem och kunde andas ut mer eller mindre hade liksom fortfarande en massa disk att ta hand om. 
3 gånger igår fick jag diska för att det var så otroligt mycket efter att haft barnen här. 
Men åh vilken rolig helg jag har haft, ville inte att den skulle ta slut direkt. 
Men här står jag idag, ska snart åka och jobba en hel dag. 
Vilket är bra, men det skulle inte sitta fel att vara ledig en dag till. 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra efter jobbet idag, blir nog att åka hem tror jag. 
Men allt kan ändras såklart, men jag har inte gjort några planer så efter jobbet. 
 
Någon dag denna vecka ska jag och mamma gå på stan, leta lite presenter osv. 
Nästa vecka fyller min syrras man och deras son år så nu ska det handlas presenter. 
Så vi får se ifall vi handlar i veckan eller om det blir till helgen. 
Har ni några roliga planer för veckan? 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen när jag kommer hem igen. 
Åh det här var så länge sedan, 2009 var jag och Jessica i sthlm för att se Backstreet boys hos Rix Fm :D 
Det var så himla roligt! ;)