Inte alls redo

Hallå!

Nu har mamma och daddy cool varit här och fikat lite. 
Var hur mysigt som helst!
Nu sitter jag och kollar på youtube, och chillar lite. 
Imorgon måste jag upp 05.15 för att hinna till jobbet kl 07.00.. Vilket innebär att jag måste åka 06.00 till mitt jobb. 
Hel glad tjej här, eller inte. 
Men de ska nog gå bra, kommer ha en sån tuff vecka framför mig, ser inte fram emot det. 
Missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb inte det men vi har så mycket denna vecka oc massa annat så det kommer vars tufft. 
Jag ser fram emot att jobba inte det men jag inser att det kommer vara väldigt mycket att göra på jobbet och allt. 
Kommer bli långa dagar men men, sånt är livet. Inte långt kvar tills sommaren och semester. 
Då kan jag eventuellt andas ut! 
Har lite planer för sommaren, hoppas allt blir av. 
Ska iallafall hoppa fallskärm och sen åker jag utomlands en vecka och sen ska jag och några till, till örebro för att gå på Titanic utställningen.
Och sen är det lite annat som är inplanerat med, så jag hoppas allt blir av. 

Hur som helst, jag hoppas ni har haft en fin fin dag. Så här tråkigt att helgen redan är över. 
Är inte alls redo för en ny jobb vecka. 
Men jag hoppas det kommer gå bra. 

#1 - Caroline

Så gott med nybakta bullar. :)