Inte långt kvar alltså
Godmorgon!
Tisdag igen, det innebär jobb. 
Jag har ingen aning om jag kommer få jobba nu på morgonen eller om jag bara komma jobba eftermiddag idag. 
Men vi får se hur det blir med det. Om jag inte jobbar nu på morgonen ska jag bara vara hemma, chilla lite. 
Kommer inte göra något super speciellt direkt, vi får se vad jag hittar på. 
Eller så kanske jag åker in till stan och går på en prommenad vid löga eller något, vi får se vad dagen har att erbjuda. 
Låten jag la upp igår, alltså jag har spelat den så mycket dom igår och i förrgår haha kan inte sluta spela den. 
 
Hur som helst, hur har ni det? Har ni det bra? 
Jag har det bra, känner mig redo för jobb. Ska bli roligt att jobba, insåg att det inte alls är långt kvar tills jag drar till Zurich., 
Alltså vänta va?! Vad hände? Jag hinner inte med riktigt. 
Kändes som om det nyss var veckor kvar tills jag skulle åka men nu åker jag snart. 
Kommer bli så otroligt roligt, har aldrig varit där förr så det ska bli roligt att få se Zurich. 
Vi får se hur uppdateringen blir under veckan osv, men ska nog försöka fixa lite tidinställda inlägg så det inte står helt tomt här. 
Sen får vi isf se hur mycket jag uppdaterar när jag sen är på plats. 
Men jag tror jag kommer hinna ladda upp typ 1-2 inlägg om dagen eller något åt det hållet. 
Jag hoppas iallafall på det, men jag åker inte dit för att blogga utan för att hänga med Susanne , henne familj osv. 
Hur som helst nu ska jag dricka lita kaffe och kolla nyheterna så vi hörs sen igen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!