Önskeinlägg del 4 (berlocker)
Hola!
Okej, ett nytt önskeinlägg då kände att det var ett tag sedan eller? 
Hur som helst, idag är det inte ifrån Madlady utan det är berlocker till mitt pandora armband. 
Satt här omdagen och tittade på berlocker och hittade dessa: 
Alltså wow säger jag bara, jag vill verkligen ha dessa berlocker till mitt armband. 
När jag såg dom så kände jag på en gång att jag bara ville ha dom. 
Skulle sitta så fint till mitt armband,kanske ska önska mig detta när jag fyller år? 
Det finns så mycket jag vill ha som jag just nu inte har råd med, och sen när jag har råd så finns de saker jag vill ha inte kvar. 
Så är det alltid och det suger, men men jag får se ifall jag beställer något av det jag önskar mig eller om jag ska spara det tills jag fyller år :) 
Men alltså vem vill inte ha dessa berlocker? Dom är såå fina.