Det snöar
Hallå!
Jag såg nyss på filmen sing, åhh den var så bra. 
Jag gillade den verkligen!! 
Jag gillade verkligen den här filmen, en rikitg feel good film.. 
 
Hur som helst, idag mår jag så mycket bättre än jag gjort under dom senaste 4-5 dagarna. 
Kan ha att göra att jag fick sova mer eller mindre hela natten, inte hostar alls lika mycket som tidigare och att jag bara varit hemma och vilat. 
Känns så underbart att jag ska tillbaka till jobbet igen imorgon, ser verkligen fram emot det. 
Sen efter jobbet ska jag träffa familjen och vi ska umgås lite, vilket jag ser fram emot ocks. 
Alltså kan vi take a moment och inse att det är vinter nu? 
Kanske dags att julpynta lägenheten och lyssna på mer julmusik och bara kolla julfilmer? 
Insåg igår att vid den här tidpunkten förra året hade jag julpyntat lägenheten, och det var för att jag hade haft inbrott i källaren och kände mig ledsen så jag julpyntade lägenheten massor. 
Iår ska jag börja lite senare med julpyntet typ tills nästa helg :D