Mot Arlanda
Godmorgon!
Idag är dagen jag åker till Madrid. 
Jag är så himla taggad! 
Igår efter jobbet gick jag hem till mamma, åt mat och kollade på film. 
Sov även över hos mamma så jag kunde få lite sovmorgon idag, vilket jag behövde.
Har nyss fixat mig och ätit frukost och håller just nu på att ladda mobilen så den är laddad och klar inför resan. 

Jag ska snart ta och gå mot bussen och åka mot Arlanda. 
Känns som om jag nyss va där men det var i början av sommaren som jag var på Arlanda. 
Och nu är det dags igen för en ny resa.  
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt men jag kommer inte ha internet utanför Fannys lägenhet om jag inte hittar wi-fi någonstans. 
Så vi får se hur det blir med uppdateringen under helgens gång. 

Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!
(null)
Bild ifrån när jag var utomlands i somras, var i Zürich och hälsade på Susanne :)