Semester
Hallå!
Och så var denna jobbvecka över, ännu en vecka gått. 
Nu har jag semester tills på söndag, och detta innebär att jag åker till Spanien imorgon. 
Äntligen säger jag bara!! Som jag längtat!
Jag kommer åka till Madrid och hälsa på Fanny. 
Vi ska chilla, umgås, bara njuta av Spanien. 
Imorgon blir det att äta ute, sen ska vi gå runt i Madrid och bara umgås. 
På fredag ska jag till EF medans Fanny jobbar sen ska vi ut och äta igen, kolla runt i Madrid osv. 
Sen får vi se vad lördagen har att erbjuda, och på söndag kommer jag hem igen. 
Ser verkligen fram emot denna resa, äntligen ska jag tillbaka till Madrid igen. Har inte varit där sen jag studerade där 2015. 

Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen. 
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.  (null)

(null)

#1 - Lars Gustafsson

Ahh vad härligt njuta av god Spanienmat och sol ha det så gött