Fullt upp i veckan som kommer
Godkväll på er!
Och så var denna helg över som många andra helger. 
Tyvärr går helgen lite väl fort och det känns som om jag inte hinner vila upp mig helt ordentligt. 
Men what to do? 
Idag har jag inte gjort något speciellt, har tagit hand om Rafiki och så. 
Kom hem vid 7 och så har jag duschat och sen kollat lite på youtube, jag ska nu titta på Allt för Sverige på SVT. 
Det var något år sedan jag tittade på det, men tycker det är as bra, så nu har jag något att se fram emot på söndagar. 
 
Hur som helst, som jag skrev i förra inlägget så kommer jag ha fullt upp den här veckan. 
Inte nog med att jag ska jobba så ska jag ut och äta med jobbet på tisdag, sen på onsdag ska jag på bio med familjen och sen på torsdag blir det vinprovning på Kokpunkten. 
Och på söndag ska jag och min systerdotter på teater och se Pettson och Findus då hon fick det i födelsedagspresent och så fyller min bonuspappa år på fredag. 
Så ja jag kommer ha ganska så fullt upp hela veckan, så jag ska göra mitt bästa att uppdatera så mycket som möjligt. 
 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi imorgon igen. 
Nu ska jag kolla på Allt för Sverige och sen blir det att sova.