Önskeinlägg del 5
Hallå där!
Tänkte fixa ett till önskeinlägg, det var ett tag sedan så i detta inlägg kommer det bara handla om böcker. 
Så nu kanske ni undrar vilka böcker jag önskar mig? 
Här kommer en lista på några böcker jag önskar mig : 
  • Harry Potter och den flammande bägaren
  • Harry Potter och hemlighetens kammare
  • Harry Potter och Fenixorden
  • Harry Potter och Det fördömda barnet 
  • (Det vill ha både dom "rikitga" och dom som är illustrerade böckerna) 
  • Moa Herngrens bok Homecoming Queen 
  • Moa Herngrens bok Hon hette Jennie 
  • Moa Herngrens bok Tjockdrottningen
  • Jens Lapidus bok Top dog
Det var några böcker jag önskar mig just nu, det finns fler böcker jag vill ha men just nu är det bara dom här jag kommer på att jag verkligen vill ha. 
Det finns så många böcker jag egentligen vill köpa osv men nu när det börjar närma sig jul så tänkte jag att jag kan önska mig lite böcker. 
Det kommer komma upp fler inlägg där jag skriver vad jag önskar mig. 
Vad önskar ni er för något i jul? 
Bilder ifrån goolge