Dags att jobba igen

Godmorgon!

Och så var måndagen här igen, vart tog helgen vägen? 
Känns som helgen bara flyger förbi, hinner inte med. 
Men ja jag har haft en as bra helg! Lördagen spenderades med familjen, vilket var så himla mysigt.
Sen igår var jag hemma, städade, tvättade och sen kollade jag på Game of thrones och så pratade jag mer Fanny :)
Var så skönt att bara vara hemma igår, och det känns as bra att börja senare idag. 
Eller ja än så länge ser det ut att jag börjar senare men dom kan lika gärna ringa och kolla om jag kan komma in tidigare till jobbet.
Så vi får se när jag börjar jobba idag, jag har lite saker inplanerat efter jobbet i veckan. 
Vilket komme bli as roligt! Så jag hoppas denna vecka går fort :) 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.

#1 - NORRSKEN EMMA

god morgon =)

fina foton, ha en underbar måndag
kramizz

#2 - Lars Gustafsson

Sofia
Du får ha en bra arbetsvecka. Game of Thrones är väl mycket bra och spännande