Godmorgon måndag

Godmorgon måndag!

Och så var det dags igen för en ny jobbvecka. 
Denna vecka väntas jobb, filmfestival och bio. 
Kommer ha fullt upp i helgen vilket kommer bli kul. 
Så nu i början av veckan ska jag ta det lugnt, ladda batterierna för en filmfestival. 
Har ingen aning om vilka tider jag ska jobba eller så men det ska bli roligt. 
Och på fredag ska jag möta gänget för att göra det sista inför festivalen och sen på kvällen blir det bio. 
Är as taggad på bio men inte sådär super taggad på att se en skräck film haha. 
Men det kommer bli roligt. 

Hur som helst, jag hoppas ni får en bra start på denna vecka så hörs vi sen igen. 
Nu ska jag äta lite frukost och kolla på nyheterna. 

Bjuder på lite blandade bilder på mig ifrån Spanien. 

#1 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hoppas du får en bra vecka! :)

Svar: Tack desamma :)
Sofia Nilsson

#2 - norrbotten emma

ha en bra dag

kramizzz

Svar: Tack desamma :)
Sofia Nilsson