Massa möten

Godkväll!

Hade tänkt skriva tidigare men idag hade vi personal möte på jobbet. 
Hade glömt bort att det var idag så de var tur att dom påminde mig idag att det var. 
Så jag kom hem för en stund sedan och ska nu chilla lite framför tvn innan jag går och lägger mig. 
Kommer ha en lång dag imorgon med, efter jobbet ska jag ha möte med Västerås filmfestival. 
Fick veta igår att vi skulle ha ett möte imorgon med så direkt efter jobbet måste jag skynda mig iväg på ett möte. 

Hur som helst, nu är det inte många dagar kvar tills själva festivalen börjar. 
På lördag drar Västerås filmfestival igång. 
Ska verkligen bli spännande att jobba på festivalen. 
Det kommer nog bli toppen, jag hoppas vädret blir bra så det inte regnar. 
Och på fredag ska vi göra det sista inför festivalen och sen på kvällen ska jag på bio med mamma och nana vilket jag ser fram emot. 

Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi imorgon igen.

#1 - Lars Gustafsson

Lyck till med festivalen