Bild från nya lägenheten
Godmorgon! 
Tisdag igen då, vilket känns helt okej. 
Igår efter jobbet kollade jag på ett avsnitt av Outsiders och sen så städade jag lite här hemma. 
Behövdes städas lite här hemma, så det känns bra att ha det gjort. 
Sen gjorde jag inte så mycket mer, kollade runt lite på youtube och lyssnade på musik. 

Idag blir det att jobba, sen får jag se vad jag hittar på. 
Har inte gjort några planer för eftermiddagen / kvällen än så vi får se vad kvällen har att erbjuda. 
Blir nog att kolla på något avsnitt av outsiders eller en annan serie. 
Har ni några planer för dagen/ eftermiddagen/ kvällen? 
Jag hopps ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
(null)
Här är en bild ifrån nya lägenhet, alltså jag kunde inte trivas bättre. 
Älskar min nya lägenhet, trivs så himla bra. 
Och jag har en liten uteplats så jag ska så småningom fixa utemöbler. 
Ska bli väldigt roligt att kunna sitta ute och grilla osv. 
Blid kommer komma sen när jag fixat klart där ute.