Dags för lite mer jobb nu
Hallå!
Hur har ni haft det en dag som denna? 
Har ni haft en bra torsdag?
Här har det bara varit bra, lite seg och trött i huvudet men annars är det bra. 
Sitter just nu hemma hos mamma och ska snart gå tillbaka till jobbet för lite kvällsmöte. 
Kommer vara helt slut sen när jag kommer hem ikväll. 
Tur att jag får lite sovmorgon imorgon vilket känns helt underbart. 
Sen är det äntligen helg, som jag har längtat efter att få vila upp mig efter en lång arbetsvecka. 
Ska bli så skönt att åka upp till landet och hänga där ett par dagar innan jag måste hem igen för att jobba. 
Ser verkligen fram emot att njuta av lugnet uppe i stugan. 
(null)
(null)
Har ni några roliga planer för helgen? 
Känns som jag haft fullt upp länge nu och haft massa planer osv så det känns bra att bara få vara också. 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen, insåg precis att jag nu måste skynda mig till bussen så jag inte kommer sent till mötet på jobbet. 
Jag tror det kommer gå bra trots jag är helt slut i huvudet efter en hel dag på jobbet. 
Kommer somna på en gång sen när jag kommer hem.
Så jag uppdaterar imorgon igen, så får ni ha det så bra.
#1 - Angelica Wåhlin

Skönt att du iallafall får börja din fredag med lite sovmorgon :)

Svar: Eller hur :) älskar att ha sovmorgon hahah :)
Sofia Nilsson