Outsiders
Godkväll! 
Och så börjar denna helg lida mot sitt slut, vilket känns lite sådär. 
Varför ska helgerna gå så himla fort för? 
Känns som vi nyss Fick helg och nu är den över. 
Men jag har hunnit med en hel del den här helgen, i fredags hämtade jag mina syskonbarn på förskolan och så hängde vi här hos mig ett par timmar. 
Sen så hade jag inflyttningsfest och så drog vi ut på krogen sen. 
Och igår så var jag med mina syskonbarn igen ett par timmer ute i det fina vädret och sen på kvällen kollade jag på en ny serie som heter outsiders. 
Och efter det drog jag på fest hos Lina, idag har jag städat och tvättat och så var jag ner hos mamma en stund och nu är jag hemma igen och kollar på outsiders. 
Alltså den är så bra, har inte hört tals om den tidigare men den lät intressant när jag såg den på viaplay. 
Har snart sätt halva säsong 1 kommer snart ha sett klart första säsongen. 
(null)
(null)
Han i mitten (Ryan Hurst) är med i sons of anarchy också. 
Blev så glad när jag såg att han är med i denna säsong med. 
Han var min favorit i soa :) 
Nu ska jag titta klart så hörs vi sen igen.