Ny säng
Godmorgon!
Oj de va länge sedan jag uppadterade här. 
Jag har haft fullt upp hels veckan med jobb, sen har jag skaffat en ny säng. 
Det har gått en veckan som jag har jobbat, det har bara gått bra men har varit helt slut på kvällarna. 

I torsdags var jag på Ikea med min syster för jag skulle handla madrasser till min säng sen hade fullt upp med att åka o slänga saker osv. 
Igår satte vi ihop sängen och åkte och slängde ännu mer saker. 
Idag ska jag på fest på kvällen så kommer ha fullt upp idag med. 
Sen i helgen ska jag hem till min syster för att hjälpa henne lite i lägenheten osv. 
Så jag kommer även ha fullt upp i helgen. 
Har ni några roliga planer för dagen? 
(null)
(null)
Första bilden är förse vi satte ihop sängen och den andra är efter. 
Jag har nog inte sovit så bra som jag sov inatt. 

Hur som helst nu ska jag äta frukost och sen så måste jag åka och jobba igen. 
Så jag ska försöka uppdatera sen när jag kommer hem igen.