Eminem konsert i Stockholm
Hallå!
Änligen fredag, vilken härlig känsla eller hur? 
Är så sjukt skönt med lite helg, eller vad säger ni? 
Idag har jag haft en riktigt bra fredag, började dagen med en sovmorgon vilket aldrig är fel. 
Sen så satt jag och mamma och drack lite kaffe, åt frukost och umgicks innan jag var tvungen att gå till jobbet. 
Jag har då alltså sovit hos mamma då jag var ut med jobbet igår och bowlade och sen var vi ut och åt mat. 
Idag har det varit en lugn och härlig dag på jobbet vilket har varit hur bra som helst. 
Och sist men inte alls minst så har jag och Janike fått tag i biljetter tll EMINEM :D 
Alltså vänta va? Kan vi take a moment och ta in det här och inse att jag och Janike ska äntligen få se EMINEM i stockholm i sommar. 
Alltså jag har inte ord till hur glad jag är och sjukt taggad, nu vill jag verkligen ha sommar. 
Kommer bli så himla coolt, så nu blir det att lyssna ännu mer på hans musik och bara längta tills vi ska se han live. 
Någon mer som kommer att se han live i Stockholm? 
(bild ifrån google) 
Alltså åhh det här kommer bli så himla roligt, jag och Janike pratar även om att vi ska sova kvar i Stockholm så slipper vi tänka på bussar/tåg eller att hon ska köra hem på natten osv. 
Tror ingen förstår hur stort det här är för mig, blev så himla glad när jag fick reda på att vi fått tag i biljetter till hans konsert. 
Det finns inga ord på hur glad och taggad jag är!
 
#1 - Carro

håller med att det är riktigt härligt med helg :)

Svar: Känns toppen med helg :) Hopps du får en fin helg :)
Sofia Nilsson