Snart gäller det
Godmorgon världen! 
Jaha så var torsdagen här igen, känns som om veckan nyss startade och snart är den över. 
Bara idag och imorgon kvar att jobba innan jag tar lite semester. 
Hur Nice är inte det med lite semester så här i slutet av februari? 
Ska bli riktigt roligt att åka till Thailand i 2 veckor, ser fram emot att åka på semester. Ska njuta av solen och värmen och samla energi och kraft för jobb. 

Hur som helst, idag efter jobbet ska jag vila. 
Känner mig fortfarande lite sjuk så jag ska inte göra så mycket. 
Ska städa lite i lägenheten och sen kolla på youtube/film och bara chilla. 
Igår kollade jag på farmen vilket jag ska göra idag med.
Tror aldrig jag sett så här många avsnitt av farmen som jag sett denna säsong. 
Jag hoppas verkligen att Dee vinner farmen, vem hoppas ni på? 
Kommer ha massa avsnitt kvar att kolla på sen när jag kommer hem ifrån Thailand. 
(null)
Nu ska jag dricka mitt kaffe och fixa mig inför lite jobb. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.