Jurassic World
Godkväll!
Och så börjar den här dagen lida mot sitt slut.. Hur sjukt är inte det?
Idag har jag hunnit med en hel del, har städat här hemma, tvättat och så har Malin varit över här och vi kollade på jurassic World och sen tog vi en promenad  ner till stan. 
Vi satte oss på Bellman och sen så gick vi till SF för att se nya jurassic filmen. 
Den var helt underbar! Jag verkligen älskar Jurassic park och jurassic World filmerna, kan inte få nog av dom!
Skulle vilja ha en jurassic park tröja men vet inte vart man kan köpa dom.. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Någon mer som gillar Jurassic filmerna? Jag älskar dom som sagt, dom är så himla bra. 

Hur som helst, nu ska jag chilla hemma framför tvn och sen sova. 
Imorgon ska jag till gamla lägenheten och städa ur den. 
Vet inte exakt hur lång tid det kommer ta men ett par timmar kommer de nog ta. 
Sen får vi ae vad jag hittar på. 
Hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.