En vecka kvar
Godmorgon världen! 
Och så var det tisdag idag vilket innebär att det bara är en vecka kvar tills jag åker hem.
Hur ska jag hinna med allt? Känns som jag har veckor kvar här nere i Thailand men samtidig känns de som om jag typ åker hem imrogon. 
Men idag blir det en sväng till Ikea med nana och däbi sen blir det att hänga vid poolen ett tag och sen får vi se vad vi hittar på. 
Nana oh däbi ska till skolan idag med så jag kommer ha ett par timmar för mig själv som igår. 

Hur som helst, igår när dom kom hem så gick vi ut och åt mat. 
Sen satt dom och pluggade lite på kvällen och så avslutade vi med att spela lite Uno innan vi gick och la oss. 
Blev en lugn kväll igår, vilket var helt okej. 
(null)
Jag lägger upp denna bild igen. 
Ska ta mer bilder så det kommer komma ska ni se.
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.