Första dagen själv
Godkväll! 
Sitter just nu och kollar lite på criminal minds och väntar på att nana och däbi ska komma hem. 
Idag var deras första dag på skolan så jag har spenderat 5 timmar all by myself. 
Och vad har jag då gjort? Bara chillat hemma, hur skönt som helst. 
Har varit mycket dom senaste dagarna så att spendera en dag hemma var helt underbart.
Imorgon ska jag nog ner till poolen och chilla där ett par timmar medans nana och däbi är i skolan. 
Vi får se vad jag hittar på medans dom är iväg och pluggar. 
Jag har inte gjort några planer så utan tar dagarna som dom kommer. 

När nana och däbi kommer tillbaka så ska vi ut och äta och sen får vi se vad vi hittar på. 
Beror nog lite på hur trötta dom är när dom kommer tillbaka. 
(null)
(null)
(null)
Det är så fint på det här området, så imorgon blir det nog poolen för mig. 
Jag har även en bok och en hel del filmer att titta på ifall jag får tråkigt. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.
Nu ska jag fortsätta kolla på criminal minds tills nana och däbi är tillbaka.