På flygplatsen
Godmorgon! 
Är just nu på flygplatsen, nu är det dags för mig att åka hem. 
Imorse vaknade jag vid 4 för att fixa mig och packa ner det sista som behövdes.
Vid halv 5 skulle taxin komma men så blev det inte utan vid 10 i 6 kom taxin och tog mig till flygplatsen. 
Nu sitter jag och väntar på att vi ska kliva på planet, om ca 30 min får vi gå på så det ska bli skönt. 
Nu väntas 12 timmars flygresa, usch säger jag bara. 
Tyckte det var jobbigt nog med 11 timmar nu är det en timme till. 
Jaja jag hoppas det går fort, tur att jag har filmer/ serier att titta på och så ska jag sova en hel del. 
Imorgon är det dags för jobb, ska bli så himla roligt att träffa mina kollegor igen. 
(null)
(null)
(null)
Jag hoppas ni får en fin fin morgon och förmiddag så hörs vi sen när jag har landat igen.