Sista dagen
Godmorgon!
Och så var måndagen här igen, hallå min sista dag i Thailand. 
Vad hände? Varit tog dom här 2 veckorna vägen?
Jag har haft det så himla bra här nere, även om jag haft det bra så ser jag fram emot att komma hem. 
Börja med flytten, jobba och träffa vänner och resten av familjen.
Kommer sakna min syster och hennes man och Thailand, men snart kommer jag ner igen. 
Vill komma ner redan nu till sommaren men vet inte om de kommer gå, så vi får se börjar kommer tillbaka till Thailand igen. 
(null)
(null)
(null)
Igår var jag och däbi ut på kvällen, vilket var trevligt. 
Vi var på två olika barer innan jag bestämde mig för att gå hem och sova. 
Skulle upp tidigt idag för att hinna bada och sola innan vi måste checka ut men klockan är snart 11 och vi kom precis till poolen. 
Så det blir inte många timmar här inte, sen ska vi tillbaka till lägenheten och nana och däbi ska till skolan och jag ska på något sätt få ner allt jag köpt i väskan. 
Jag hoppas inte det blir övervikt heller sen när jag ska checka in väskan imorgon. 
Men de ska nog lösa sig det med, nu ska jag njuta av solen och umgås med nana innan vi åker tillbka till lägenheten.