Sthlm på söndag
Godmorgon!
Okej, jag är vaken tidigt en ledig dag.. 
Jag har sovit så otroligt bra inatt och antar att kroppen känner sig utvilad och redo att göra fredag. 
Så just nu ligger jag i sängen och kollar runt lite på nätet, ska snart gå upp och göra lite frukost och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda. 
Tror jag ska ner i källaren och rensa lite bland mina saker där. 
Vill bli av med lite onödiga saker inför flytten. 
Så vi får se om jag gör mig av med något eller inte. 
Ska bli så otroligt skönt att flytta på onsdag, ser fram emot det. 

Hur som helst, imorgon kommer min pappa och bonusmamma upp till Västerås. 
Så vi ska ut och äta lite på kvällen och sen på söndag ska vi till Stockholm för att se Hammarby spela.
Alltså ni ska bara veta hur taggad jag är på att gå på Hammarby matchen. 
Ser verkligen fram emot en dag i Sthlm med familjen och sen få se Hammarby spela. 
Kommer bli super roligt! 
(null)
(null)
(null)
(null)
Dessa bilder är från förra året när vi också åkte till Sthlm för att se Hammarby spela. 
Ska försöka ta en massa bilder :)