Vart blir nästa resa?
Godkväll!
Hur har ni haft det denna fredag? Har ni haft det bra? 
Jag har haft det bra, har typ frysigt ihjäl ute då det är as kallt, blåser och snöar.. 
Snö och kyla är inte min starka sida.. Jag är mer en sol och värme människa, så idag längtade jag tillbaka till Thailand lite extra. 
Kan inte fatta att jag redan har jobbat 3 dagar den här veckan och att jag kom hem ifrån Thailand i tisdags. 
Känns lite skumt, men tiden har gått fort jag har har haft det bra. 
Både igår och idag var jag förbi mamma och daddy cool, idag blev det bara ett kort besök men ändå. 
Nu sitter jag här hemma och ska snart duscha lite och sen ikväll blir det att kolla på finalen av talang. 
Jag har missat 2 avsnitt tror jag men ska ändå kolla på finalen, ska bli kul och se vilka som är i final. 
 
Hur kan man inte gillar eller sakna detta? 
Det har varit SÅ coolt att få uppleva Thailand, såg bara en liten del av landet och det finns så mycket mer att se och göra där. 
Nästa gång blir det att göra det jag inte hann göra nu eller hade råd med, så vi får se när jag åker tillbaka dit igen. 
Jag tror det blir snart iallafall, har även en hel del andra länder som jag vill besöka så vi får se vart min nästa resa blir. 
Jag och Janike ska ses på Onsdag och kolla lite resor, så blir det Thailand eller ett annat land? Vem vet? 
Vi får se vart livet tar mig :) 
Nu ska jag duscha och sen mysa ner mig i soffan framför tvn. 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.