Ny pool
Hallå!
Jag har haft fullt upp, igår jobbade jag till 8 då vi hade möte från 5 till 8 sen åkte jag hem och slocknade mer eller mindre på en gång. 
Idag var det dags för jobb sen så när jag slutade Så rignde min syster och frågade om hon o barnen kunde komma över en stund så jag har haft min syster och hennes barn här sen 16.30 fram till halv 6 typ. 
Var och hämtade ut ett paket på posten och har lagat lite mat och nu kollar jag på youtube. 
Är ganska slut i huvudet just nu men om ett par timmar får jag sova. 

Kan vi alla take a momet och bara älska detta väder som är?
Alltså jag är helt kär i detta väder! 
Önskar att det alltid kunde vara så här fint väder! Får så mycket energi och bara känner mig lycklig och vill göra så mycket. 
(null)
Fick blommor av mina syskonbarn när jag kom hem, alltså dom är bara för söta! ❤️
(null)
Även köpt en pool att ha här hemma till mina syskonbarn! Passar på nu när det är fint väder! Ska bli kul att se deras reaktion sen när dom får se den!
(null)
Och slutligen så har jag fått en tomatplanta av min chef då ho hört att jag har tomt. 
Så nu ska jag odla tomater hehe :) 
Får se hur detta går, hoppas det kommer lite tomater så slipper jag köpa. 
Nu ska jag chilla hemma och vila upp mig inför imorgon då vi ska iväg med jobbet. 
Hoppas ni fått en fin fin dag så hörs vi sen igen.