Och så var det torsdag
Godmorgon!
Och så var torsdagen här igen, vilket innebär jobb för min del. 
Idag blir ännu en lång dag på jobbet men det är helt okej. 
Efter jobbet ska jag hem, städa lite och bara ta det lugnt. 
Igår när jag kom hem så kollade jag lite på youtube innan jag slocknade. 
Var så trött så jag somnade på nolltid. 
Har sovit hur bra som helst, och känner mig ändå inte utvilad. 
Men med lite kaffe så blir jag snart pigg igen, och så känns det som jag är förkyld. 
Vet inte om jag håller på bli förkyld eller om jag är allergisk mot pollen, det är extremt mycket pollen ute just nu så vet inte om jag är känslig mot pollen eller om jag bara håller på att bli förkyld. 
Har inte tid att bli sjuk nu, har planer för helgen och en hel del jobb att göra. 

Hur som helst, det ska bli så skönt med helg. 
Imorgon kommer Janike till mig, vi ska grilla lite och sen får vi se vad vi gör. 
Och på lördag har jag ännu inga planer men det kan ändras. 
Och sen på söndag kommer familjen över för lite poolparty. 
Så i helgen måste jag sätta upp poolen osv så den är redo för mina syskonbarn. 
Har ni några planer för helgen?
(null)