10 år sedan
Godkväll! 
Sorry för en seg uppdatering denna vecka, men jag har varit helt slut när jag har kommit hem ifrån jobbet. 
Så jag har börjat kolla på film direkt när jag kommer hem, sen har jag pluggat lite till mitt körkort och sen har jag mer eller mindre somnat på en gång. 

Men det har inte hänt sådär super mycket, Lina var över igår med Elsa och så åt vi mat tillsammans och sen så chillade vi lite innan dom gick hem. 
Vi åt pasta carbonara , det var så himla gott så jag åt det idag med. 

Hur som helst, idag var det min tidiga dag på jobbet vilket innebär att jag slutade halv 3 istället för halv 5. 
Jag åkte direkt hem, bytte om och fixade lite här hemma innan jag gick till dollarstore för möta upp Emma. 
Jag handlade lite saker jag behövde hemma, sitter just nu och kollar lite på youtube och chillar. 
Har ni gjort något roligt idag?
Gissa om jag är taggad inför helg? Jag har varit helt slut denna vecka, imorse var det värst då jag höll på att försova mig men jag hann till jobbet i tid men fick stressa lite. 
Annars har det varit en bra dag på jobbet, det har bara rullat på. 
(null)
La upp denna bild på Instagram, tror ingen har missat 10 years challenges (ursäkta min stavning)? Det skiljer sig 10 år mellan dessa två bilder på mig. Inte lättaste att hitta bilder 10 år tillbaka (har typ alla mina gamla bilder på min gamla hårddisk som är trasig) men jag hittade en iallafall. 

(null)
Nu ska jag fortsätta att titta på youtube innan jag går och lägger mig. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.