Dags att övningsköra
Hallå där! 
Jaha så var det söndag igen, hur är det ens mögligt?
Helgen bara flög förbi, känns som om det nyss var fredag och så är det redan är söndag. 

Igår jobbade jag i ca 2 timmar, efter det gick jag lite på stan och sen efter det gick jag hem till mamma och daddy cool. 
Vid 5 tiden åkte jag hem, tvättade och bara kollade på film. 
Kollade på talang och sen på transformers. 
Va faktiskt väldigt skönt att bara vara hemma en kväll och ta det lugnt. 
Idag ska jag åka ner till mamma och daddy cool för att övningsköra. 
Ser fram emot att övningsköra lite idag. 
Nu jäklar ska jag ta körkort, jag hoppas jag klarar det. 
Ska även ringa körskola någon dag för att boka in en körlektion. 
Nu ska jag verkligen kämpa för ett körkort, så vi får hålla tummarna på att jag tar ett körkort. 

Hur som helst, efter jag varit hos mamma och daddy cool så ska jag bara vara hemma. 
Ska ta det lugnt, kolla lite på film och bara njuta av söndagskvällen. 
Har ni några roliga planer för dagen? 
(null)
jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.