Njuter av min ledighet
Hallå där! 
Hur har ni haft det på morgonen? 
Jag har haft en lugn och skön morgon, är just nu hos syrran och hänger. 
Skulle eventuellt ha åkt dit igår men blev inte så. 
Så jag åkte till min syster idag istället. 

Igår var jag bara hemma, kollade på Harry Potter och sen började jag kolla på serien YOU som finns på Netflix. Än så länge tycker jag den är bra, såg dom två första avsnitten. 
Ska kolla på den ikväll igen när jag kommer hem igen. 

Annars då? Jag kan inte fatta att min semester snart är slut. 
Har bara idag, imorgon och helgen kvar sen börjar jag jobba igen på måndag. 
Hur fort har inte denna ledighet gått egentligen? 
Känns som om jag nyss gick på ledighet. 
Och snart är det över, men åh så skönt det har varit att vara ledig. 
Jag har verkligen njutit av min ledighet till 1000. 

Hur som helst, jag ska nu ta och umgås med mina syskonbarn och med min syster. 
Vi ska snart äta lite lunch och sen kolla på film. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
(null)
(null)
Tyvärr hade jag inga nyare bilder så bjuder på dessa två bilder som är gamla.