Slutet
Godkväll :) 
Och så var lördagen nästan över, känns som om dagen aldrig skulle ta slut. 
Även om jag har haft saker att göra så har dagen känts lång. 
Jag har varit ute och gått med Lina och Elsa, sen var vi på Burger King och åt lunch. 
Efter det var jag ner till mamma lite snabbt och sen när jag kom hem så läste jag lite i en bok jag håller på att läsa. 
Den heter slutet och är skriven av Mats Strandberg, den handlar om att världen kommer gå under inom 3 månader. 
Har läst en del i den och jag gillar den verkligen. 

Efter det pluggade jag lite till körkortet, min plan var att eventuellt ha försökt ta körkortet i slutet av 2018 men så blev det inte. 
Så jag måste nu verkligen ta tag i körkortet. Så jag och daddy cool ska väl övningsköra någon dag och så ska jag plugga en massa så jag kan ta körkortet. 
(null)
(null)
Och sen har jag kollat lite på film, som sagt så känns det lite som dagen aldrig tar slut vilket känns bra. 

Imorgon ska jag tvätta och sen får jag se vad jag hittar på. 
Har ni några roliga planer? 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
#1 - Hanna

Hoppas du lyckas med körkortet snart!
Du får jättegärna kolla in min blogg om du orkar, behöver alla tips jag kan om hur jag kan bli bättre och skriva intressantare inlägg!

Svar: Åh tack :) klart jag kan kolla in fin blogg :)
Sofia Nilsson