Övningsköra idag
Godmorgon! 
Så var det onsdag igen, hur fort har inte veckan gått? 
Idag ska jag övningsköra direkt efter jobbet, vilket jag ser fram emot. 
Ska bli kul att köra lite, och inte bara plugga teori hela tiden. 
Men sen ikväll ska jag även plugga lite teori, den här veckan har det känts bättre med pluggandet så jag passar på att plugga lite längre nu när jag ändå har ett flyt med teorin. 
Är det svårt? Både ja och nej, jag har haft en LÅNG period där jag tyckt det mest varit segt och på gränsen till tråkigt. 
Så jag har typ pluggat 3-4 dagar i veckan i 20-30 min varje gång. 
Har nästan fått tvinga mig att plugga men nu känns det bättre och igår satt jag i ca 40 min och pluggade och det kändes bra. 
Så nu får jag hoppas att det håller i sig så jag pluggar en del när jag kommer hem efter jobbet. 
Vet inte om det har med att göra att jag börjar förstå och veta mer i teorin och att jag kommer ihåg osv. 

Hur som helst, idag är det jobb som gäller som vanligt och sen ska jag köra. 
Imorgon är det samma sak fast jag ska då till körskolan och köra vilket jag ser fram emot. 
Ska bli kul att få köra lite mer än en gång i veckan. 
(null)
I helgen är det första gången på månader jag inte har några planer vilket känns sådär. 
Det är en konstig känsla att inte ha något inplanerat alls.. 
Kommer knappt ihåg hur det känns haha. 
Jag har haft fullt upp varje helg i fler månader så det känns lite skumt att ha en helg med inga planer.. Kanske dags att planera in något? 
Nä nu måste jag gå till bussen och åka och jobba.
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.