Tävla om en språkresa
Hallå där! 
Ni har väl inte glömt att ni kan vinne en språkresa med EF språkresor? 
Just nu har EF en tävling där man kan få åka iväg i 3 veckor med EF i 3 olika destinationer. 
EF har 52 olika destinationer att välja mellan, hur nice är inte det? 

Jag har själv varit iväg med EF till Spanien, var där i 3 månader. 
Och är utan tvekan bland det bästa jag gjort! Och även bland det roligaste, fick träffa så fina människor, lära mig ett nytt språk, se Madrid och bara njuta av livet. 
Jag är så sjukt sugen på att åka iväg igen på en ny språkresa, det hade varit riktigt roligt. 
Jag hade velat att åka till både USA och till Portugal, har lite svårt att bestämma mig vart jag vill åka och hur länge, sitter och kollar i min katalog nästan varje dag på vart jag kan åka och hur länge. Finns så många ställen jag vill till, men en till språkresa blir det snart igen för mig. Vi kanske ses? 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tävligen  Här är länken till tävligen, in och tävla med er. 
Jag hoppas att någon av er vinner tävligen, ni kommer inte att ångra er. 
(Detta inlägg är i samarbete med EF språkresor)